سفرها

سفرهایی که دوست دارید تجربه کنید

سفرها

سفرهایی که دوست دارید تجربه کنید

ما در ادامه سعی خواهیم کرد سفرهایی که تجربه عالی به شما میدهد را معرفی کنیم

طبقه بندی موضوعی
  • ۰
  • ۰

کشور تایلند از بهترین کشورهای جنوب آسیا برای تجربه سفری ارزان و به یادماندنی است. تایلند با سواحل زیبا، طبیعتی باورنکردنی و تفریحات آبی متعدد یکی از بهترین مقاصد گردشگری محبوب برای تفریح است.

نوامبر تا فوریه  فصل خشک و خنک در این کشور است، در بقیه سال  باید خودتان را برای هوای گرم و مرطوب آماده کنید. البته در شمال تایلند سه فصل مجزا وجود دارد: فصل گرم از مارس  تا ژوئن، فصل بارانی از جولای تا اکتبر و فصل سرد از نوامبر تا فوریه است. آوریل تا  ژوئن یا سپتامبر تا اکتبر از لحاظ قیمت بهترین زمان مسافرت و همراهی با تور تایلند هستند.

با قایق بامبو حرکت روی رودخانه Mae Taeng را تجربه کنید، از طبیعت زیبای پارک ملی دیو اینتنان ( Doi Inthanon) لذت ببرید، سفر به دهکده‌های زیبا یی که در میان تپه‌های رنگارنگ سکنی گزیده‌اند را نیز از دست ندهید.

به محله چینی‌ها سربزنید، محلی که مغازه‌های جواهرفروشی و پوشاک را در آن می‌یابید. از بازار شناور بانکوک بازدید نمایید، مکانی که دست فروشان محلی  با قایق به آنجا می‌آیند تا محصولات خود را عرضه نمایند.

این بار تغییر مسیر دهید و  ازمناطق کوهستانی به سمت شبه جزایر قسمت  جنوبی  تایلند رفته و از دیدن سواحل خیره‌کننده آنها لذت ببرید، صخره‌های مرجانی را تماشا کنید. به غیر از پاتایا (شاید توریستی ترین جزیره تایلند)، از جزایر پوکت و کوسامویی هم دیدن کنید که هردو از طریق هوایی و از بانکوک به راحتی قابل دسترس هستند.

  • ۹۶/۰۶/۰۶
  • نازنین درخشش