سفرها

سفرهایی که دوست دارید تجربه کنید

سفرها

سفرهایی که دوست دارید تجربه کنید

ما در ادامه سعی خواهیم کرد سفرهایی که تجربه عالی به شما میدهد را معرفی کنیم

طبقه بندی موضوعی
  • ۰
  • ۰

شهر بانکوک شهری پر از معابد، جاذبه‌های طبیعی زیبا و دیدنی دارد. این شهر زیبا با جاذبه‌هایی که دارد می‌تواند یکی از بهترین شهرهایی باشد که در طول عمر خود به آن سفر کرده‌اید. 

ام‌بی‌کی (MBK) و سنترال ورلد (Central World) از بهترین مراکز خرید کشور تایلند در شهر بانکوک هستند. همچنین بهتر است برای تهیه سوغاتی به چاتوچک دیکند مارکت (Chatuchak Weekend Market) مراجعه نمایید.

بانکوک دارای مناظر طبیعی بسیار زیبایی است که با شرکت در تورهای دوچرخه‌سواری گردشگران می‌توانند ضمن استفاده از طبیعت به ورزش نیز بپردازند. تورهای جنگلی بانکوک شامل ۲۵ کیلومتر طبیعت‌گردی و بازدید از طبیعت بکر و سرسبز بانکوک هستند. همچنین با شرکت در این تورها می‌توانید غذاها و خوراکی‌های محلی را چشیده و ضمن بازدید از آبشارها، معبدها و روستاهای کوچک از طبیعت شگرف آن لذت خواهید برد.

نخستین روز سفر را با بازدید از جاذبه‌های مشهور بانکوک نظیر گاردن پالاس (Garden Palace)، معبد وات آرون (Wat Arun) و معبد سپیده‌دم آغاز کنید. نکته قابل توجه اینکه این معبدها در نزدیکی یکدیگر قرار دارند و در صورتی‌که برای اولین بار به بانکوک سفر می‌کنید، با یک تور برنامه‌ریزی شده می‌توانید نهایت استفاده را از زمان سفر خود داشته باشید. همچنین در ادامه روز می‌توان با قایق‌های کوچک در کانال‌های بانکوک به گشت و گذار در ونیز شرق بپردازید. تور تایلند لحظه آخری می‌تواند یک سفر عالی و پر از جاذبه را برای شما تضمین کند.

مجسمه بودای زمردین (Temple of the Emerald Buddha)، معبد سپیده‌دم (Temple of Dawn - Wat Arun) و کاخ بزرگ (Grand Palace) از جاذبه‌های پربازدید بانکوک به شمار می‌رود.

  • ۹۶/۰۶/۰۶
  • نازنین درخشش