سفرها

سفرهایی که دوست دارید تجربه کنید

سفرها

سفرهایی که دوست دارید تجربه کنید

ما در ادامه سعی خواهیم کرد سفرهایی که تجربه عالی به شما میدهد را معرفی کنیم

طبقه بندی موضوعی
  • ۰
  • ۰

هتل مریتوس پلانگی بیچ ریزورت (Meritus Pelangi Beach Resort And Spa)، یکی از بهترین هتل‌های 4 ستاره کشور مالزی در شهر لنکاوی می‌باشد.

هتل مریتوس پلانگی بیچ ریزورت یکی از برترین اقامتگاه های موجود در لنکاوی و از هتل های 5 ستاره مالزی است که دارای 355 اتاق و سوئیت در ۵۱ کلبه ییلاقی چوبی زیبا جداگانه می باشد و در سال 1989 میلادی به بهره برداری رسیده.

مهمانان می توانند در رستوران های هتل انواع غذا های خوشمزه و لذیذ آسیایی و بین المللی را سرو کنند و از طعم بی نظیر آن ها لذت ببرند. در فضای اصلی هتل، مهمانان می توانند در  استخر های شنا آب تنی کنند و در کنار استخر روی صندلی های ویژه و چتر های آفتاب گیر استراحت نمایند.

دسترسی به اینترنت وای فای رایگان، پارکینگ اختصاصی، خدمات دربان، انبار چمدان، میز تور، مبادله ارز، میز جلو 24 ساعته، خدمات نگهداری از کودک، لاندری، خشکشوئی، اتوکشی، فکس و کپی، مرکز بیزنس، امکانات جلسه و ضیافت، شاتل فرودگاه با هزینه اضافی، تهویه مطبوع، کرایه خودرو، فروشگاه، صندوق امانات در پذیرش، امکانات برای مهمانان ناتوان، امکانات اتاق وی آی پی، روزنامه، اتاق های خانوادگی، اتاق های عاری از سیگار و روم سرویس از امکانات هر یک از اتاق‌های هتل پنج ستاره پلانگی بیچ ریزورت برای گردگشان تور ارزان مالزی به شمار می‌رود.

کلبه های این ریزورت تهویه هوای مطبوع با ویویی از استخر، باغ های اطراف، ساحل و یا دریاچه را برای تجربه‌ اقامتی فرح‌بخش دارند.

  • ۹۶/۰۶/۰۶
  • نازنین درخشش