سفرها

سفرهایی که دوست دارید تجربه کنید

سفرها

سفرهایی که دوست دارید تجربه کنید

ما در ادامه سعی خواهیم کرد سفرهایی که تجربه عالی به شما میدهد را معرفی کنیم

طبقه بندی موضوعی
  • ۰
  • ۰

در چیانگ مای می‌توانید یک غذای ارزان با کیفیت را در فست فودهای آن پیدا کنید. در این مقاله به معرفی تعدادی از آن‌ها پرداخته‌ایم.

فست‌فود دوک (The Duke’s)، فست‌فودی نام‌ آشنا می‌باشد که عمده‌ی شهرتش بخاطر پیتزاهای شیکاگویی و استیک‌های آب‌دار است که بسیار هم پرملات هستند! این رستوران در سال ۲۰۰۵ توسط دیوید آنیچوفسکی افتتاح شد و بهشتی برای عاشقان گوشت می‌باشد.

هامبورگ (Hamburg)، با محیطی زیرزمین‌شکل با آجرهای مصنوعی و نورپردازی به سبک قدیمی، یکی از محبوب‌ترین فست‌فودهای چیانگ‌مای به شمار می‌رود. در این مکان می‌توانید غذای آمریکایی با انواع نوشیدنی‌های گران‌قیمت را سفارش بدهید.

کافه و فست‌فود راک‌می (Rock Me Burgers & Bar)، یکی از بهترین فست فودهایی است که در تور ارزان تایلند باید به بازدید آن بروید. حتی اگر دنبال همبرگر و سیب‌زمینی سرخ‌کرده‌ی کلاسیک غربی باشید، ناامید نخواهید شد. وقتی که وارد کافه و فست‌فود راک‌می در چیانگ‌مای شوید، انواع و اقسام غذاهای گران‌قیمت پیش چشمان‌تان جلوه خواهد کرد. سیب‌زمینی به همراه پنیر، پیاز تازه‌ی حلقه‌ شده در سبد و همبرگر مخصوص، تنها با قیمت 160 بات در دسترس‌ می‌باشد.

کافه ۱۹۸۵ (Kafe 1985) در کنار جاده‌ی سرسبز مون موآنگ قرار دارد که غذاهای سالمی مثل سیب‌زمینی برشته، پوره‌ی گوشت و همبرگرهای آغشته به کره را می‌توان در آن به راحتی یافت. مشتریان اصلی این رستوران را مسافران و کارگران شکل می‌دهند.

  • ۹۶/۰۶/۰۶
  • نازنین درخشش