سفرها

سفرهایی که دوست دارید تجربه کنید

سفرها

سفرهایی که دوست دارید تجربه کنید

ما در ادامه سعی خواهیم کرد سفرهایی که تجربه عالی به شما میدهد را معرفی کنیم

طبقه بندی موضوعی
  • ۰
  • ۰

جزایر تایلند با جاذبه‌های فراوانی که دارند، از بهترین جاذبه‌های کشور تایلند برای بازدید می‌باشند.

جزیره‌ی رویایی کو پودا، بهترین مقصد برای یک سفر کوتاه یک روزه از کرابی است؛ جایی که بسیاری از گردشگران تایلند آنجا را به عنوان نقطه‌ی اقامت خود انتخاب می‌کنند و سپس برای دیدن بخش‌ها و شهرهای دیگر تایلند، از این مکان سفر خود را آغاز می‎کنند.

نام جزایر فی فی با سفر ماه عسل گره خورده است. این جزایر زیبا، مقصد گردشگری محبوبی برای اقشار مختلف هستند؛ از دانشجویان کوله‌گرد گرفته تا افراد مشهور و مرفه. البته بیشتر گردشگران، جزیره‌ی بزرگ فی‌ فی دان را به عنوان مقصد خود انتخاب می‌کنند. اما جزیره‌ی کوچک‌تر فی فی لی، هیچ دست کمی از فی فی دان ندارند.

جزیره‌ی کو کای بخشی از مجموعه جزایر پودا (Poda) در نزدیکی کرابی است که مقصد گردشگری عالی دیگری برای سفر یک روزه محسوب می‌شود. این جزیره با خطوط ساحلی شنی باریکی به جزیره‌ی کو پودا متصل شده است. جنگل‌های انبوه و صخره‌های متعدد آن شاید در نگاه اول مکان مناسبی برای اقامت و سفر به نظر نرسد اما تمیزترین و دنج‌ترین سواحل منطقه را در این سواحل پیدا خواهید کرد.

جزیره‌ی کو ساموی با بیش از ۱/۵ میلیون گردشگر در سال، یکی از مهم‌ترین مقاصد گردشگری و مهم‌ترین بخش صنعت گردشگری ساحلی تایلند است. این جزیره در جذب گردشگر حتی از پوکت، نیز بهتر است. با اطلاع از قیمت تور تایلند می‌توانید سفری پر از جاذبه را تجربه نمایید.

  • ۹۶/۰۶/۰۶
  • نازنین درخشش