سفرها

سفرهایی که دوست دارید تجربه کنید

سفرها

سفرهایی که دوست دارید تجربه کنید

ما در ادامه سعی خواهیم کرد سفرهایی که تجربه عالی به شما میدهد را معرفی کنیم

طبقه بندی موضوعی
  • ۰
  • ۰

هتل تیمبر هاوس ریزورت یکی از ارزان‎‌ترین هتل‌های شهر کرابی با درجه بندی 3 ستاره است و 51 اتاق در میان باغ های سرسبز گرمسیری دارد که شامل 35 اتاق سوپریور، 10 اتاق سوپریور خانوادگی، 4 اتاق دلوکس خانوادگی یک خوابه و 2 اتاق دلوکس خانوادگی دو خوابه است.

ر رستوران هتل 3 ستاره تیمبر هاوس ریزورت کرابی، در محیطی آرام انواع غذا های کلاسیک تایلندی و اروپائی ارائه می گردد. همچنین برای شام غذا های دریایی نیز در منو وجود دارند.

استفاده از خدمات ماساژ بعد از یک روز تفریح و گردش می تواند به تسکین عضلات، رفع خستگی کمک زیادی بکند. شنا در استخر روباز هتل نیز لذت بخش است. برای تجربه یک سفر ارزان در تور ارزان مالزی این هتل را برای اقامت انتخاب نمایید.

هاوس ریزورت کرابی (Timber House Resort Krabi) می باشد که در امتداد ساحل زیبای اونانگ واقع شده و تا ساحل، مغازه ها، رستوران ها و مراکز سرگرمی اونانگ فاصله کمی دارد.

ستگاه خودپرداز، انبار چمدان، صرافی، میز جلو 24 ساعته، شاتل فرودگاه با هزینه اضافی، تهویه مطبوع، کرایه خودرو، صندوق امانات در پذیرش، اتاق های خانوادگی، روم سرویس و اتاق های عاری از سیگار از امکانات هر یک از اتاق‌های این هتل برای تجربه اقامتی آسان و با کیفیت است.

  • ۹۶/۰۶/۰۶
  • نازنین درخشش