سفرها

سفرهایی که دوست دارید تجربه کنید

سفرها

سفرهایی که دوست دارید تجربه کنید

ما در ادامه سعی خواهیم کرد سفرهایی که تجربه عالی به شما میدهد را معرفی کنیم

طبقه بندی موضوعی
  • ۱
  • ۰

هتل سیتیتل پنانگ (Cititel Hotel Penang)، از مقرون‌به‌صرفه‌ترین جاذبه‌های کشور مالزی  در شهر پنانگ است. این هتل می‌تواند یک انتخاب مناسب برای اقامت در تور پنانگ باشد. هتل سیتیتل  و در مجموع 451 واحد دارد که 105 اتاق استاندارد، 140 اتاق سوپریور، 202 اتاق دلوکس، 4 سوئیت اجرائی واحد را برای اقامت دارد. هتل سیتیتل دارای 3 کافه و رستوران بوده که هر کدام با غذا های متنوع و لذیذ را برای میل  کردن دارند و می توانند مسافران هتل را به سوی خود جذب نمایند. کافه Main Street که به صورت شبانه روزی عمل می کند گزینه های خوبی از غذا های بین المللی مانند پاستا، دسر و غذا های گیاهی را سرو می کند و رستوران Kirishima با غذا های ژاپنی و رستوران Zhonghua Gourmet با غذا های چینی در وعده های ناهار و شام از مشریان خود پذیرائی مینمایند. 

انترنت، انبار چمدان، صرافی، میز جلو 24 ساعته، خشکشوئی، لاندری، سیستم تهویه مطبوع هوا، فروشگاه، آسانسور، امکانات برای مهمانان ناتوان، اتاق های عاری از سیگار و روم سرویس از خدمات رفاهی تور پنانگ برای بازدید دارند.
تلفن با سیستم شماره گیری مستقیم بین المللی، دسترسی به اینترنت با سرعت بالا، گاوصندوق دیجیتالی، سرویس چای و قهوه، اتو و میز اتو، بطری آب، سشوار و حمام اختصاصی از امکانات هر یک از اتاق‌های این هتل برای اقامت گردشگران تور ارزان مالزی است.
  • ۹۶/۰۶/۰۶
  • نازنین درخشش